Array ( [0] => Array ( [sw_c_bg_image_position] => top left [sw_c_bg_image_size] => cover [sw_c_col] => Array ( [0] => Array ( [sw_c_colwidth] => col-lg-10 [sw_c_offset] => offset-lg-9 [sw_c_typ] => 2 [sw_c_align] => align-left-top [sw_c_content] =>[sw_c_box] => Array ( [0] => Array ( [_state] => expanded ) ) [_state] => expanded ) ) [_state] => expanded ) [1] => Array ( [sw_c_aname] => sp [sw_c_spacing] => 1 [sw_c_bg_image_position] => top left [sw_c_bg_image_size] => cover [sw_c_col] => Array ( [0] => Array ( [sw_c_colwidth] => col-lg [sw_c_offset] => offset-lg-0 [sw_c_typ] => 1 [sw_c_align] => align-left-top [sw_c_box] => Array ( [0] => Array ( [_state] => expanded ) ) [_state] => expanded ) ) [_state] => expanded ) )Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, działanie 1.4 Wzór na konkurencję na lata 2014-2020TYTUŁ PROJEKTU: Wzrost konkurencyjności Centrum Handlowego HILL S.C. poprzez wdrożenie strategii wzorniczej WARTOŚĆ PROJEKTU: 1 209 090,00 zł PLN. WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 648 500,00 PLN. CEL PROJEKTU: Wzrost konkurencyjności Centrum Handlowego HILL S.C. poprzez zastosowanie wzornictwa, jako źródła innowacji. PLANOWANE EFEKTY:
- Wzrost przychodów.
- Zmniejszenie kosztów produkcji nowych produktów.
- Optymalizacja zysku.
- Zainicjowanie w firmie działań związanych z profesjonalnym wzornictwem przemysłowym.
- Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa Wnioskodawcy dzięki wykorzystaniu wzornictwa.
- Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Trwałe ugruntowanie pozycji rynkowej.
Projekty UE
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, działanie 1.4 Wzór na konkurencję na lata 2014-2020
TYTUŁ PROJEKTU:
Wzrost konkurencyjności Centrum Handlowego HILL S.C. poprzez wdrożenie strategii wzorniczej
WARTOŚĆ PROJEKTU:
1 209 090,00 zł PLN.
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA:
648 500,00 PLN.
CEL PROJEKTU:
Wzrost konkurencyjności Centrum Handlowego HILL S.C. poprzez zastosowanie wzornictwa, jako źródła innowacji.
PLANOWANE EFEKTY:
- Wzrost przychodów.
- Zmniejszenie kosztów produkcji nowych produktów.
- Optymalizacja zysku.
- Zainicjowanie w firmie działań związanych z profesjonalnym wzornictwem przemysłowym.
- Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa Wnioskodawcy dzięki wykorzystaniu wzornictwa.
- Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Trwałe ugruntowanie pozycji rynkowej.